Գործողությունների օրինակներ գրագիտության ընթերցանության գործունեությունը խթանելու համար,հիմնված հետազոտությունների վրա

Գործողությունների օրինակներ գրագիտության ընթերցանության գործունեությունը խթանելու համար,հիմնված հետազոտությունների վրա:

Հետազոտությունների հիման վրա, այս հոդվածները ցույց են տալիս գրադարաններում գրագիտության և ընթերցանության խթանումը:Այդ փաստաթղթերի   մեծ մասը  անգլիախոս երկներից են,նրանք պատմում են գրադարանների լայն շրջանի մասին:Չնայած նրանք խմբավորված են ըստ գրադարանների տեսակի,որոշ միջոցառումներ կարող են կրկնվել նույնիսկ ընդհանուր ուսումնասիրությունների կատեգորիայում ընթերցանության խթանման համար:

Հանրային գրադարաններ

Bourke, C. (2007). Public libraries: partnerships, funding and relevance. APLIS, 20(3), 135-

139./

(Բոուրկ Ս. 2007)Հանրային գրադարաններ,գործընկերներ,ֆոնդ և դրանց կարևորությունը):

Այս նյութը ապահովում է գործնական մեթոդների աշխատանքի ակնարկ, հանրային գրադարաններում երեխաների և ընտանիքների հետ կրթական արդյունքները բարելավելու, բազմամշակութային և բազմալեզու բնակչության ոլորտում նպաստում է  գրագիտության և մաթեմատիկական  գիտելիքների խթանմանը:Այստեղ անցկացվում են գրադարանային ծրագրեր,որոնք համայնքի բնակիչների հարաբերությունների ամրապնդման կոչ են անում և նկարագրում են մի շարք պետական և ոչ առևտրային կազմակերպությունների համագործակցության աշխատանքը:

Bundy, A. (2008). A nation reading for life. .APLIS, 21(4), 182-190.

(Բանդի Ա.Հանուն կյանքի անթերցող ազգ)

Ավստրալիական գրադարանների ընկերների հասարակության հինգերորդ ամենամյա զեկույցը բացահայտում է ընթերցանության կարևորությունը Ավստրալիայում:Հեղինակը գալիս է եզրակացության, որ վերադարձնելով հանրային գրադարաններին քաղաքային իրազեկումը, հավաքագրելով ֆոնդերը և  ընթերցանության զարգացման ընկալումը, դա այն առանցքային հիմքն է,ինչը անհրաժեշտ է Ավստրալիայի հանրային գրադարաններին:

Francis, A. (2009). Thursdays with MacGyver. Children & Libraries: The Journal of the

Association for Library Service to Children, 7(2), 50-52

(Фрэнсис А. Четверги с МакГ ивером)

Ընթերցանության խթանման համար այս ծրագիրը օգտագործել է շներին գրադարաններում,որտեղ երեխաները կարդում էին բարձրաձայն:Հավաքագրված տվյալները ցույց են տալիս,որ շնային թերապիան ունի մի շարք առավելություններ ՝ստեղծում է հարմարավետություն,հպարտության զգացում,բարձրացնում է ինքնագնահատականը,նվազեցնում է բացակայությունները: Նյու Յորքում գտնվող Լա Գրանժ գրադարանը շների հետ ընթերցանության ծրագիրը սկսել է 2008թ.: Այն  ունեցել է հաջողություն, մասնակցել  են երեխաները և ծնողները, ուշադրություն է դարձվել հաջորդող զվարճալի ինտերակտիվ ընթերցանությանը:

: Goulding, A. (2002). Public libraries and reading. Journal of Librarianship and Information

Science, 34(1), 1-3.

34(1), 1-3

( Գուլդինգ Ա. Հանրային գրադարաններ և ընթերցանություն):

Ընթերցանության աջակցության ծրագրերի ներկայացումը Մեծ Բրիտանիայի հանրային գրադարաններում, ներառյալ կազմակերպիչ-գործնկերների աջակցությունը: Հաջողության հասնելու համար գրադարանավարները պետք է հասկանան ինչու են մարդիկ կարդում արձակագրություն, ինչպիսի պահանջ է այն բավարարում և ինչ դեր է խաղում մարդկանց կյանքում: Մեծ Բրիտանիայի հանրային գրադարանները ակտիվորեն բողոքարկում են ընթերցանության հնարավորություն չունեցողների համար, հատկապես անապահով բնակավայրերում:

Hincker, A., & Specht, P. (2010). Promoting reading in the Strasbourg urban area. Bulletin des

Bibliotheques de France, 2, 38-42

Խինկեր Ա.Սպեխտ Պ. Ընթերցանության խթանումը քաղաք Ստրասբուրգում

Ստրասբուրգում գրադարանային գործի վերանայման հիման վրա,  հայտնաբերվել  են բազմաթիվ խնդիրներ, այդ թվում՝ սրաքավորումների, ֆոնդի չափերի, ինչպես նաև մուտք դեպի համացանց: Միայն երկու մասնաճյուղերն են տրամադրել  տեսաերիզներ, դրա համար էլ գրադարանը քիչ պահանջարկ է ունեցել:  Ընթերցանության խթանման քաղաքականությունը որպես հիմք վերցրեց սպասարկման  բարելավումը և ավելի լայն լսարանի ներգրավածության խթանումը:Կազմակերպության ներդրումը մեկ գրադարանային քարտի և Ստրասբուրգում Անդրե Մալորի անունը կրող մուլտրմեդիա գրադարանի բացումը-ահա երկու կարևորագույն քայլեր համակարգված հասանելի ցանց ստեղծելու համար,հիմնված համագործակցության և ռեսուրսի ստեղծման վրա:Ստրասբուրգը շարժվում է ավանդական հանրային մուլտիմեդիա գրադարաններից դեպի նոր հայեցակարգի գրադարաններ, վայր՝ որտեղ փոխանակվում են գիտելիքներով,ցուցադրվում  են արվեստի գործեր և հազվագյուտ գրքերի հավաքածուներ:

McSwain, B. (2008). Bringing it all together: Salisbury reads. APLIS, 21(2), 62-65

(ՄակՍվեյն Բ.հավաքելով այս ամենը միասին:Սոլսբերին կարդում է ):

Ավելի քան չորս տարի Հարավային Ավստրալիայի Սոլբերի գրադարանները իրականացնում էին ծրագիր՝ ներգրավել ընթերցանության մեջ բոլոր տարիքային խմբերին:Ծրագիրը «Սոլսբերին կարդում է»  բաղկացած էր յոթ բաղադրիչներից:Նրանցից մի քանիսը վերաբերում էր հարաբերությունների կառուցմանը:Նրանք շարունակում են КеаШпд @гоипё(ընթերցանության շրջանակում),տեղական ինը
հաստատությունների միացում, ընթերցողների հետ աշխատանքի իրականցման-խորհրդատվության և համալրման համար:
Palmer, T. (2008). Reading the game: Using sport to encourage boys and men to read more.

APLIS, 21(2), 78-83

(Պալմեր Տ.խաղում ենք ընթերցանություն,օգտագործում ենք սպորտը տղաներին և տղամարդկանց ընթերցանության մեջ ներգրավելու համար ):

Մեծ Բրիտանիայի ազգային գրադարանի ֆոնդը անցկացնում է վիճակագրություն ընթերցանությամբ, և պարզվում է, որ արական բնակչությունը քիչ է կարդում, հեղինակը իրականացնում է «Ընտանեկան օր ֆուտբոլային ժամանց»- Մի շարք միջոցառումներ ու խաղեր, որպեսզի ուշադրություն հրավիրի գրադարաններում սպորտի մասին նյութերին:

Միջոցառումը իրականացվում է ոչ ակտիվ ընթերցողների համար,նկատելիորեն բարելավվում է հատկապես տղաների և տղամարդկանց ընթերցանությունը :Հոդվածը ցույց է տալիս ընթերցանության խթանման մի քանի ճանապարհ տղաների և տղամարդկանց շրջանում:

Quinn, S. (2008). Reading rewards: The evolution of a train the trainer course for public

library reader advisers. APLIS, 21(2), 44-55

Քոլեջի կողմից հանձնարարված թարգմանություն

Թարգմանությունը կատարեց՝ Գայանե Վարդանյանը

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s